Časté dotazy

Jak mám postupovat při nákupu?

Vyberte si zboží, které se Vám líbí, přečtěte si podrobnější informace o produktu, podívejte se na fotografie, abyste měli lepší představu. Pokud existuje více variant, prohlédněte si je, třeba se Vám zalíbí jiná varianta. Podívejte se také na související produkty, které se Vám mohou hodit, případně vyměňte zboží za podobný produkt.

Až nakoupíte vše, co potřebujete, zkontrolujte si ještě jednou nákup v košíku. 

Zvolte si druh dopravy - pokud váháte, přečtěte si více o možnostech dopravy.

Zvolte si druh platby - pokud váháte, přečtete si více o možnostech platby.

Vyplňte údaje pro doručení, kam Vám bude zboží zasláno a na koho bude vystavena faktura. Nezapomeňte také na správný email, na který Vám budou chodit informace o stavu objednávky. V případě, že se zaregistrujete, budete moci sledovat objednávku sami, navíc Vás čekají další výhody, například možnost první platby na dobírku zdarma.

Zkontrolujte ještě jednou všechny informace a objednávku potvrďte.

Pokud jste po odeslání objednávky na něco zapomněli a chcete něco upravit (přidat zboží, opravit údaje k doručení atd.), napište nám na karrak@karrak.cz nebo zavolejte na 606 852 698.

 

Co mám dělat, když nejde odeslat objednávku?

Prosím, zavolejte nám na telefon 606 852 698, pomůžeme Vám, nebo objednávku vytvoříme manuálně.

 

Jak zjistím stav objednávky? 

Změny ve stavy objednávky Vám vždy přijdou na Váš email. Pokud se Vám bude zdát, že jste delší dobu nedostali žádný email, zavolejte nám na tel 606 852 698. V případě, že jste se registrovali, uvidíte aktuální stav objednávky po přihlášení.

 

Mohu zrušit objednávku?

Ano, objednávku můžete zrušit do doby, než Vám bude odeslána, tj. do doby, než obdržíte informaci o tom, že zboží bylo odesláno. Zrušení, prosím, proveďte přes email – info@karrak.cz nebo telefonicky na číslo 606 852 698, nebo pošlete zprávu na stejné číslo.

 

Kdy dostanu zboží, jaká je dodací lhůta?

Víme, že zboží jste si objednali proto, abyste ho rychle dostali. Budeme se snažit doručit zboží co nejdříve. Záleží také na druhu dopravy. Pokud je zboží na skladě, může být k vyzvednutí připraveno už ten samý den, v případě dopravy Českou poštou a GLS dostanete zboží 1-2 pracovní dny, nebo do Zásilkovny cca 3 pracovních dnů. O průběhu dodání, včetně data doručení budete průběžně informováni.

 

Kolik stojí doprava?

  • Doprava je zdarma pro objednávky v hodnotě nad 1000 Kč do Balíkovny nebo Zásilkovny. Osobní odběr a rozvoz po Praze je také zdarma.
  • Doprava je zdarma pro objednávky nad 2000 Kč jakýmkoliv způsobem dopravy.
  • V ostatních případech je dopravné:
  • Zásilkovna 65 Kč
  • Balíkovna 65 Kč
  • Balík do ruky 109 Kč
  • Balík na poštu 109 Kč
  • PPL 109 Kč

 Více informací se dovíte na stránce Doprava.

 

Kolik stojí platba?

  • Platba převodem i na dobírku je zdarma.

Více informací se dozvíte na stránce Platba

 

Mohu zboží vrátit?

Ano, zboží můžete vrátit do 14 dní od doručení, bez udání důvodu. Předem děkujeme těm, kteří důvod pro vrácení uvedou. Díky tomu budeme vědět, co dělat, aby se tato situace znovu neopakovala.

 

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Vyplňte, prosím, formulář, který Vám přijde emailem, případně si jej můžete stáhnout - Formulář pro odstoupení od smlouvy. Formulář můžete poslat spolu se zbožím nebo poslat emailem na karrak@karrak.cz. Zboží nesmí být používáno, ani poškozeno, a musí být vráceno s originálním obalem, pokud v něm bylo zabaleno. Zabalené zboží pak, prosím, pošlete na adresu: karrak.cz, Bacháčkova 712/22, 10800 Praha 10, nebo na pobočku Zásilkovny - karrak.cz, Pohádkové hračky, Počernická 91/632, 10800 Praha 10 - Malešice. 

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

Vyplňte, prosím, tento formulář - Formulář pro reklamaci. Formulář můžete poslat spolu se zbožím nebo poslat emailem na karrak@karrak.cz. Pokud nám pošlete fotografii poškozeného zboží (s viditelným poškozením) a formulář emailem, začneme reklamaci řešit dříve, než nám dorazí samotné zboží. Zabalené zboží pak, prosím, pošlete na adresu: karrak.cz, Bacháčkova 712/22, 10800 Praha 10 nebo na pobočku Zásilkovny - karrak.cz, Pohádkové hračky, Počernická 91/632, 10800 Praha 10 - Malešice.

 

Jak je to s dodáním zboží, které není na skladě?

Zboží, které není na skladě jsme již objednali a čekáme na jeho výrobu nebo doručení. Vedle informace, že zboží na skladě není, byste měli v eshopu u detailu zboží vidět, za jak dlouho přibližně naskladnění očekáváme (zpravidla cca 2 týdny). Pokud takovou informaci nemůžete najít, zavolejte nám, prosím, na tel 606 852 698, nebo napište zprávu na stejné číslo, nebo na email karrak@karrak.cz.

 

Co mám dělat, když u zboží nenajdu informace, které potřebuji?

Napište nám email info@karrak.cz, zprávu na telefon 606 852 698 nebo nám zavolejte.